Zaczynam podbój internetu!




****

   uff, chyba się udało. Założyłam bloga, a to dla mnie ogromny krok. Początku są trudne, ale postaram się rozkręcić i ruszyć ostro do boju. Jak to dalej będzie - nie wiem. Jedno wiem na pewno nie poddam się i zrealizuje to co miałam w planie. Mam nadzieję, że uda mi się pokazać siebie i swoje zainteresowania i jakoś dogadać z tym całym blogiem - bo obecnie to jestem trochę zielona w tej kwestii. 

Nie bez powodu motywem przewodnim będzie Harry Potter - to dzięki niemu rozpoczęła się moja przygoda z książkami.
Proszę nie skreślajcie mnie od razu, myślę, że się polubimy i będziemy się jeszcze śmiać z tego drętwego początku.; D

4 komentarze:

  1. Życzę powodzenia w blogowaniu:) będę zaglądać:) zapraszam do mnie:)
    http://przewodnik-czytelniczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładnie jest u Ciebie, czekam na kolejne recenzje, będę stałym gościem. ; **

      Usuń
  2. Początek wcale nie jest drętwy :D Każdy kiedyś zaczynał, trzymam kciuki i życzę Ci, by blogosfera wciągnęła Cię tak mocno jak kominek w Hogwarcie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, takie piękne to porównanie..<3

      Usuń

Copyright © 2016 Oczytana , Blogger