Ziemska szkoła przetrwania, czyli "Misja 100".


****
   Sporo czasu minęło, zanim zabrałam się za serial pt.: „The 100”. Szybko się wciągnęłam, mimo iż miałam już wcześniej trochę <całkiem sporo> spojlerów.  Apetyt rósł w miarę oglądania, z dnia na dzień zorganizowałam e-booka, gdyż nie mam na razie w planach kupna tej pozycji. I tu nastąpiło jedno z największych książkowych rozczarowań. Szukałam w niej ekranowych wydarzeń, wątków, obszernych opisów, jednym słowem porządnej dawki informacji. A tu nic! Z każdą czytaną stroną zauważałam przewagę serialu nad pierwowzorem – to niedopuszczalne. Dlaczego jest on taki „bogaty”, a w książce same pustki? Jednakże znalazłam także pozytywne aspekty, muszę się jednak nauczyć, że nie każdy program, film jest oparty na tak obszernych i wspaniałych tomiszczach jak „Gra o tron”...

Mimo początkowych oporów dobrnęłam do końca, nawet spotkałam kolejnego "męża". Nie mogę całkowicie skreślić tej pozycji, w pewnym sensie wnosi ona coś innego, nowego. Na pewno jest to książka, którą czyta się w mgnieniu oka. Recenzja będzie zawierała moją opinię na temat obu tomów, nie widzę sensu się rozdrabniać, są one dość krótkie, łączą się ze sobą i razem zawierają więcej informacji <spodziewałam się ich więcej po 2 tomie, ale jest stabilnie>...


Recenzja: "Misja 100" Kass Morgan

A Wy już zapoznaliście się z tymi książkami lub serialem?

5 komentarzy:

  1. kiedyś chciałam przeczytać tą książkę, ale jakoś ostatnio nie mam na nic kompletnie czasu i ochota na tę książkę niestety mi przeminęła.
    Buziaki :*
    Fantastic books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może jeszcze kiedyś Cię na nią najdzie..; D i może nawet Ci się spodoba...

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety często spotykam się z tym, że seriale są genialne, ale już książki, na których podstawie owe seriale powstały niekoniecznie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, a to tak strasznie "boli"..; CC Trzeba niestety jakoś się z tym pogodzić....

      Usuń

Copyright © 2016 Oczytana , Blogger