Podsumownie lipca.


Ten miesiąc to dopiero szybko zleciał. Nawet się nie spostrzegłam a tu już sierpień. Niestety można zauważyć to po niewielkiej ilości wpisów w tym miesiącu i ilości przeczytanych książek. Wynik z tamtego miesiąc nie został pobity i nawet się za bardzo do niego nie zbliżyłam.
Lipiec był pełen książek, które miały mnie zachwycić, ale im nie wyszło. Średnio będę go wspominać jeśli chodzi o czytelnictwo - zbyt wiele razy się rozczarowałam. Mam nadzieję, że sierpień nadrobi i przywróci mi "wiarę w dobre książki"..

Oto co przeczytałam w tym miesiącu:






Jakim byłabym książkoholikiem gdybym nie kupiła żadnej książki. Udało mi się trafić na kilka niezłych promocji na których "złowiłam" :





Wszystkie kupione na wyprzedażach- to co lubię, książki i oszczędności. Najbardziej zadowolona jestem jednak z dwóch ostatnich, długo na nie polowałam, a znalazłam je za 12 i 15 złotych.. Cuuudo..<3

Teraz tylko czekam na "Harry Potter i Przeklęte dziecko", którą zamówiłam w oryginalnej wersji - niestety będę musiała długoo poczekać. Cierpliwość to cnota, ale czy wytrzymam?

A jak przedstawia się Wasz lipcowy stosik?



5 komentarzy:

  1. Oooo strasznie zazdroszczę trylogii czasu <3
    U mnie dosyć miło, przeczytałam 5 książek, a doszły do mojej biblioteczki tylko 4 pozycje! Byłam dumna, że w końcu więcej przeczytałam niż kupiłam, bo mam z tym trochę problem :D Postanowiłam sobie, że sierpień będzie mocno czytelniczy i już przeczytałam dwie ksiązki! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale dużo książek przeczytałaś o.o
    Szkoda tylko, że średnio Ci się podobały.
    Pozdrawiam i zaczytanego sierpnia życzę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój lipcowy stosik to dziewięć książek. Znalazło się kilka cudeńek (November 9 czy Zanim się pojawiłeś),ale także rozczarować (Wszystkie jasne miejsca). W sierpniu zamierzam przeczytać trochę mniej, bo zwyczajniej się 'oszczędzam' i wolę się delektować książką, niż ją pochłaniać, a później nie pamiętać kompletnie nic. Black Ice ma dość dobrą opinię więc może po niezadowalających lekturach, w końcu znajdziesz tę dobrą książkę.
    Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
  4. Udało Ci się przeczytać 20 książek i jesteś średnio zadowolona?! To jest wspaniały wynik! I może znalazły się w nim jakieś pozycje, które powinny trafić na cmentarz, ale widzę też wiele bardzo dobrych powieści! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć. Nasz blog nominował Cię do tagu "Libster Blog Award".
    Więcej informacji pod tym linkiem
    http://bookline-recenzje.blogspot.com/2016/08/liebster-blog-award.html
    Miłego dnia ^^
    Świetny stosik! Przeczytałaś na prawdę świetne ksiązki, zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Oczytana , Blogger